Edwin Meijer
Rabobank | CDD-analist
Top training mijn verwachting wat ik vooraf had is zeker waar gemaakt. Kan met een solide basis starten als ccd analist.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Sergio
Rabobank via YoungCapital | CDD Analist
Heel inzichtelijk, goed te volgen en nuttig. Goede energy van de trainer 👍🏼
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Bart van der Spek
Rabobank | CDD-analist
Super!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
Rabobank | Cdd analist
Erg duidelijk
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 7
Rick
Rabobank | CDD analist
Op een leuke manier word de basis geleerd.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 0
Roco
Rabobank | Cdd analyst
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Rick
Rabobank | CDD analist
Interactieve training waarbij je concepten toepast op casussen in de praktijk. Deze waren heel leerzaam en een asset boven de theorie die je kreeg al met al een goede intro tot de cdd wereld!
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
F. Demandt
Young Capital Next | CDD analist in opleiding
Heel toegankelijk. Makkelijk toepasbaar met de gegeven casussen. Fijn dat we zelf aan het werk werden gezet tijdens de trainingen. Op verschillende manieren bezig met de risico’s die we tegen kunnen komen.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 10
Job
Young Capital NEXT | CDD-Analist
Ik vond de training erg interactief en de tijd vloog voorbij. Er hing een goede sfeer waardoor grenzen vervaagden en je steeds meer durfde.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Joppe
Young Capital Next | Junior CDD Analist
Gerard Brouwer nam ons laag voor laag mee in de stof. De interactiviteit en luchtigheid waarmee hij dit deed zorgde ervoor dat je er amper bij stil stond dat je erg veel informatie aan het opnemen was. Erg goed
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 7
Ferdy
Young Capital | CDD analist
Leerzaam & een hele goede trainer!
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Ahmed
Geen bedrijf | Cdd
Het was heel interactief. Dit maakte het leerproces aangenaam. De trainer was enthousiast en behulpzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Zonder naam
Rabobank | CDD-analist
Super interactief en wordt goed gebracht door de trainer. Ga zo door!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Menno
YoungCapital | Trainee cdd analist
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Daan
Rabobank | Cdd analist
Goed. Verwachtingspatroon was alleen anders
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Tjerk
Young Capital | Junior CDD trainee
Training geeft een goede voorkennis voor het werk in de praktijk en een mooi framework waar in veel gevallen op terug gevallen kan worden. Daarbij erg fijne Trainer, grijpt de aandacht en houdt deze goed vast door op een erg interactieve en vooral ook op humoristische wijze praktijkvoorbeelden te geven. Er is ook veel ruimte voor discussie en vragen geweest.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Dennis Gabriel
Rabobank | CDD Analist
Interessant en leerzaam. Fijne structuur en manier van lesgeven. Goede combinatie van theorie en toepasbaarheid.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Erica van der Valk
Rabobank | Junior CDD-analist
Fijne training waarbij goede handvatten zijn gedeeld. Een hele mooie basis om mee te nemen
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Johnny
Rabobank | Junior CDD analist
Een goede basis voor de functie en fijn dat er echte use cases werden gebruikt
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Dominique
Young capital/Rabobank | Trainee cdd analist
Professioneel, deskundig en volledig. Duidelijke uitleg, overzichtelijk en interessante casussen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Stefanos Mertzanis
Rabo | Cdd analist
De trainer was top
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Hajar
Rabobank | CDD analist
Alles werd goed uitgelegd, op een leuke manier, waardoor alles goed blijft hangen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Rick van den Nieuwendijk
Rabobank | CDD Analist
Boeiend, makkelijk om je aandacht er bij te houden. Relevant met voorbeelden uit de praktijk
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Fabian
Rabobank | Cdd analist
Super
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Jurgen
Young Capital | Junior CDD analist
Erg intens, interactief, maar ook met een persoonlijke touch en humor. Je blijft focus houden
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nee
Young Capital | CDD analist
Informatie training waarbij alle aspecten omtrent CDD onderzoek aan bod zijn gekomen. Verder gaf Dimitri goed les waarbij je makkelijk de aandacht kon houden
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Milan
|
Een inhoudelijk sterke training. Het heeft inzicht geboden in de verwachtingen rondom het beroep CDD analist.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 6
Burak
Young Capital Next | Cdd Analist
De ervaring van de trainer spreekt voor zich. Hij komt zelf uit het vak is en daar nog werkzaam. Dus kwamen er hele waardevolle tips en tricks naar.voren
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Guus Wijgergangs
Rabobank | Junior CDD Analist
Kort en krachtig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mehmet
Young capital | Cdd analist trainee
Goed
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Dante
YoungCapital | Junior CDD Analist
Goede energie, leuke interactie. Tegelijkertijd liet hij ons goed door het stof gaan.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jordi
Rabobank | CDD Analist
Veel goede inhoud, fijne gesprekpartner de trainer, inhoudelijk sterk. Leuke manier van interactie
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Mark
Rabobank via Young capital | Junior cdd analist in opleiding
Duidelijk, goed te volgen ookal was het lastige stof. Prettig en interactief ervaren.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Febi
ICS | Customer service
Persoonlijk is het voor mij handig, omdat het "klassikaal" gedaan wordt en tijdens de training kan je dan ook tussendoor vragen stellen.. Het is iets lastiger voor mij om in boeken te gaan leren
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mariska van Knijff
ASN bank | medewerker klantenservice
zeer leerzaam vooral de uitleg en de tips en de trucs die erbij verteld werden
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Kirti
Unique | Klantenservice basis ABN AMRO
Duidelijk en rustig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
Rabobank | FEC Analist
Relevant en volledig
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 7
Monique
Abn amro | Klantenservice medewerker
Zeer volledig en goede uitleg van de trainer
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Romy
YoungCapital | FEC analist
Goede informatie en kennis mogen leren. Zeer actieve, spontane en enthousiaste trainer om naar te luisteren!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Dante
YoungCapital | Junior CDD Analist
Prima training, veel interactie door casussen te geven, quiz etc. Mooi gedaan
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Mark
Geen | Geen
Goed, duidelijk, interactief.
TRAINING 6
TRAINER 10
NPS 8
Jordi
Rabobank via YoungCapital | Cdd analist
Goede interactie, leuke en deskundige trainer.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 6
TRAINER 7
NPS 6
Mees van Noordenne
Rabobank | Cdd analist
Hij was heel volledig heb veel geleerd in de korte tijd die wij hadden
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Kim Siebers
Dela | Medewerker klantenservice
Ik ging er heel neutraal in. Wist niet wat ik moest verwachten, maar vond het heel waardevol. Veel geleerd. Vooral hoe je de vragen moet lezen, hoe je makkelijk berekeningen kan maken.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Els
|
Super leuke en duidelijke training waarin alles helder en duidelijk alles werd uitgelegd.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Dorien
Mag ik niet zeggen | Vergeten
De oefenvragen waren erg nuttig; de training was duidelijk.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Yousef Ibrahim
Rabobank | CDD ANALIST
De training was precies wat ik nodig had voor een goede start bij de Rabobank. Dimitri is enorm deskundig, heeft oog en oor voor iedereen maar houdt wel de regie in handen. Erg sterke training van een fantastische trainer!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Sander Meijer
Rabobank | Cdd Analist
Top
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Demi
Menzis | Sales
Goede uitleg ook waarom iets niet goed is en waarom de ander wel goed zijn, laat je goed nadenken en gaat niet te snel
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Chantal
Menzis |
Op de lesstof afgestemd en de trainer was spontaan en heel deskundig met goede opmerkingen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Marc
Young Capital | CDD Analist
Goede interactieve trainingen waarin de hele groep betrokken werd bij een leerproces.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Dio Munnik
Young Capital | junior CDD analist
Goede training, met een zeer goede docent.
Qua tijdsbestek wellicht wat krap om alle stof goed te behandelen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 6
Leo
Abn | Klantenservice
De training vond ik persoonlijk heel leerzaam. Elke antwoord was ook uitgelegd (met voorbeelden). Ondaks het leren hebben wij ook gelachen. 4 uurtjes waren zo voorbij. Top gedaan!!!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 7
Angelique Sleegers
Dela | Backoffice medewerker
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Paulien
Menzis | Klantenservicemedewerker
Inhoudelijk goede training en zeer goede trainer
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Helmoed
Youngcapital | Helpdesk
Uitstekend heel goed geleidt.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Rosanna
Menzis | Adviseur verzekering
Een leuke enthousiaste trainer, die de toch iets saai stof behapbaar maakte
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Elroy
Smartcenter | Klant contact medewerker
Informatieve en nuttige training
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mecht
Mender | Adviseur hypotheekachterstanden
Ik was zeer tevreden. De trainer was deskundig maar wist toch saaie kost zo te brengen dat er gelachen werd en iedereen bij de les bleef. Een gelw goede prestatie vind ik dat.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Christiaan
Menzis | Service medewerker
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Rihan
ABN AMRO | Adviseur daily contacts
Het was goed gestructueerd
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Sharita Chedi
|
Representatief en zeer goede voorbereiding op het echte examen. Tijd om vragen te stellen en persoonlijke aandacht. Trainer heel deskundig!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Hans
In de toekomst voor Menzis, als ik dit examen haal ☺️ | Medewerker
De training was ondanks de hitte heel goed te volgen. Voldoende kennis, aandacht en enthousiasme!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Julian
| Allround Service Medewerker
Duidelijke uitleg, betrokken, deskundig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Margo
menzis | service medewerker
heel erg belangrijk voor het behalen van de wft zorg
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Regina Tieman
Menzis | Klantenservice medewerker
De uitleg hoe en waarom was erg verhelderend. Ik heb veel aan deze uitleg gehad. Hierdoor ga je met name de cases beter snappen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
KYC ING
ING | CDD analist
Veel informatie op een goede manier verpakt en een hele fijne trainer die veel praktische voorbeelden gaf.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Asma Tahiri
ABN AMRO | Klantadviseur
Zonder de training had ik het examen niet gehaald. Ik was op de verkeerde dingen aan het focussen. Door de training wist ik wat belangerijk was voor het examen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Martijn
Young Capital Next / Rabobank | CDD analist
Door veel opdrachtjes werd je aan het denken gezet wat ik als prettig heb ervaren. Daarnaast helpt Coby goed mee.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Celeste
Menzis | Klantenservicemedewerker
Handig! Ik heb geleerd hoe ik de theorie moet toepassen in de praktijk. Gezien ik dit niet in mijn e-learning had.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
....
Abnamro bank | Medewerker Daily Contact
Ik had toen ik de training in ging niet veel zelfvertrouwen. Trainer had veel persoonlijke aandacht voor iedereen, als we iets niet begrepen bleef hij het net zolang uitleggen tot we het wel begrepen. Einde training had ik weer zelfvertrouwen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Emma
Young capital next | Cdd trainee
Fijne stof en goede verhouding tussen theorie en praktische oefeningen
TRAINING 10
TRAINER 7
NPS 7
Pepijn
Smart Center | Klantadviseur
Enthousiast, openminded en een relaxte uitstraling doet wonderen voor de groepsdynamiek.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Niels Langebeeke
Smartcenter | Klantadviseur ABN Amro
Op een leuke manier de stof brengen en veel lachen met elkaar. Dat helpt
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Civan
Smartcenter | Adviseur
Nuttig, vermakelijk, interactief, informeel, motiverend en leuk.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Chantal
Smart center | Klantadviseur
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jodie Kelderman
ABN AMRO | Klantadviseur
Fijne training met heel veel aandacht voor inhoudelijke vragen. Als je iets niet begrijpt wordt daar tijd voor gemaakt een extra aandacht aan besteed door beide trainers. Erg tevreden en ook dik geslaagd voornamelijk door deze training/trainers.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Maria
Young Capital | ABN AMRO Klantenservicemedewerker
Het was echt leerzaam. Ik kreeg meer inzicht in de antwoorden en wat er van je verwacht wordt. Trainer was goed up to date en naam zijn tijd om zowel de juiste en onjuiste antwoorden toe te lichten.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Natasja
Moet nog beginnen |
Ik vond de training erg leerzaam, hij nam de tijd voor iedereen, vroeg door, had geduld en legde de dingen uit in jip en janneke taal waardoor je de stof ook beter ging begrijpen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jolanda
ABN AMRO | Cliënt adviseur
De training was zeer leerzaam. Helaas ben ik alleen niet geslaagd voor het examen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
|
fijn om te kunnen oefenen met een deskundige, wat dat mis je soms bij online studeren, handige tips gekregen
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Marissa
|
Leerzaam en duidelijk
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 5
Jannie
Abnamro | Klantenservice
Training bevat veel info die niet altijd relevant zijn
TRAINING 10
TRAINER 6
NPS 8
Anoniem
ABN AMRO via Unique uitzendbureau | Klant adviseur
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
IenaT
Unique | Adviseur DBZII
Geweldig zonder de training was ik niet geslaagd
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Maurice
BLG Wonen | Medewerker klant en adviseur relaties
Er werd een actieve deelname verwacht, dat vond ik fijn. De coach bracht alles duidelijk en met humor waar mogelijk. Vragen en antwoorden werden uitgebreid behandeld. Dankzij een aantal tips heb ik het examen in één keer gehaald!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Ellen
ABNAMRO | Klantenservice medewerker
Alles werd goed uitgelegd en trainer was heel kundig/geduldig en neemt tijd om alles duidelijk uit te leggen
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Marieke
Rabobank | CDD-analist
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Samantha
Unique | ABN klantenservice
De training was erg waardevol. Fijne opzet, veel kunnen leren. De trainer nam goed de tijd, gaf diepe aandacht en nuttige tips.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Carolien
ABN | Service medewerker III
Super uitleg en vooral de afwisseling maakte het een stuk makkelijkerom de stof te leren. Als we het moeilijk vonden was er extra tijd en ruimte om te behandelen. Tips en foefjes om iets te onthouden en vooral iemand die weet waar hij het over heeft en ook alles ervan weet. Kan alleen maar aanraden en mede door hem ben ik geslaagd
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ruben
YoungCapital | CDD analist
Sebastiaan had een geweldige manier van het op een persoonlijke en professionele manier overbrengen van zijn kennis. Waarbij er een goede balans was tussen luisteren en toepassen en de informatie in een logische opbouw werd aangeboden
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Anoniem
Abn amro | Adviseur
Perfect!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mathilde
CZ | Klantadviseur
Heel kort: super!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Karin Moinat
ABNAMRO | Klantcontact
Zeer deskundige begeleiding, fijne manier om succesvol examen te kunnen doen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Harry Paap
|
goed en compleet
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Sarah
|
Manier waarop stof was uitgelegd was duidelijk, makkelijk te begrijpen. Ons trainer had geduld om uitleggen en hij heeft aandachtig naar ons geluisterd. Top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Wilma
|
Hele fijne, leerzame training waar ruimte is voor vragen en persoonlijke begeleiding en een super fijne duidelijke trainer.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Jochen
Abn | Klantadviseur
Leuk
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Ümit Bitim
Rabobank via YoungCapital NEXT | CDD Analist
Hele fijne bootcamp gehad met persoonlijke aandacht en inhoudelijk volledig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Sabrina Verheijen
Abn amro | Klantadviseur
Interactief, goede uitleg, super voorbereiding op examen!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Marcia
Geen | Geen
Grondig en een ideale voorbereiding op het examen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nikita
Smartcenter | Klantenservice medewerker
Veel interactie vond ik heel fijn. Daardoor bleef iedereen goed mee doen. Het enthousiasme van de trainer werkte aanstekelijk en heb er ook nog eens echt iets aan gehad!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Francois
Unique | Klant adviseur
Top
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Kirsten
nvt | nvt
Goede training, veel ruimte voor vragen en persoonlijke aandacht.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Suzanne
Unique | Klantadviseur
De trainer en training waren volledig, vragen en antwoorden werden duidelijk doorgenomen en aan het einde persoonlijke tips welke ik heb toegepast op mijn examen welke ik succesvol heb afgerond.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Meridith Richaards
Geen, ben gepensioneerd, maar doe vrijwilligerswerk bij PBAZO en geef kinder- en stoelyoga. | Geen
Inhoudelijk sterk. De aanpak van de trainer subliem. gaf duidelijke voorbeelden, liet iedereen aan het woord, stimuleerde iedereen en de tools die we meegekregen hebben zijn zeer gemakkelijk toepasbaar en werken. een echte eyeopener!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Carmen
| Case manager bij een DJI instelling
De training was goed verzorgd met duidelijke uitleg onderbouwd door voorbeelden. De trainer stond open voor vragen en die werden naar tevredenheid beantwoord. Het belangrijkste is dat de bruikbare en/of herkenbare aanwijzingen en raadgevingen toegepast kunnen worden in het dagelijks leven.
TRAINING 8
TRAINER 7
NPS 7
Shirley
Nvt | Office Manager
Duidelijk, toepasbaar, deskundigheid en persoonlijke aandacht van de trainer
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Stan
|
Erg goede vriendelijke trainer.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Anoniem
ABN Amro | Klantadviseur dagelijkse bankzaken
Super!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jacqueline
BLG | Klantenservice
Goede tips en uitleg! En geslaagd!
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Anne Godderij-van Brussel
CZ | Medewerker KCC
Na de e-learning heb ik gesmeekt om nog een oefenexamen te mogen maken. Deze training kwam daarom geweldig goed van pas! Oefeningen waren zeer relevant. De tips van de trainer kwamen goed van pas. En ik durf oprecht te zeggen dat deze training de reden is dat ik mn WFT zorg gehaald heb!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Aneyka
Unique uitzendbureau | Klantenservice medewerker ABN AMRO
Het was duidelijk, genoeg inlevingsvermogen en de tips die we erbij kregen zijn heel handig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nicole Louwrenssen
ABN AMRO | Dagelijkse bankzaken
Heel duidelijk, veel onderwerpen besproken!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bianca
DELA | Klantcontact medewerker
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Ineke van Aalten-Hazeu
ABN AMRO | Customer Service
Ik heb heel veel gehad aan de oefen training. De ezelsbruggetjes en het leren kezen van de casus. Helaas 2x gezakt en ben nu aan het kijken hoe ik het verder aan ga pakken.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
shannon
unique | klantadviseur
het was een fijne training van illitso, legde het allemaal goed uit, liet ons zelf nadenken. Alhoewel de stof veel was om op te nemen of als je onkennig bent in een keer te weten en leren. Helaas heb ik mn examen niet gehaald. maar zal zn tips zeker voor de volgende keer meenemen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mike Haanappel
Randstad | Klantadviseur particulieren
De training heeft me heel goed voorbereid op mijn examen, de vragen uit het proefexamen en de toelichting van de trainer hebben me goed geholpen.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Kim
Abn | Klantadviseur
Goede aanvulling op de cursus die dankzij de energie van Ilitso de stof meteen een stuk minder taai maakt. Zeer tevreden!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Croon
Start People uitzendbureau | Divers
Zie ook retour mailbericht. Maar heb heel veel aan het om de beurt een vraag beantwoorden gehad. De tips voor op examen zijn voor mij zeer helpend geweest. Ik was bang dat 90 min voor mij tekort zou zijn. Ik ben daarom ool gestart met de casusvragen. Dat heeft me echt gered.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
B.A. Loef
Rabobank | Financieel adviseur
Hele goede uitleg van de trainer. Hij zorgt er voor dat de lesstof en examen duidelijk worden. Heel erg veel aan gehad. Training word rustig en op een grappig maar leerzame manier gegeven
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Lia
Unique |
Hij legt alles goed uit, geeft iedereen aandacht en vraagt door en door en door tot je het echt begrijpt
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Jeanet
nvt | nvt
Professioneel, duidelijk, meedenken en goede begeleiding naar het Wft zorg examen. Top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Muna
Onvz | Klantenservice medewerker/verzekeringsadviseur denk ik?
De training was enorm leerzaam, ik heb er heel veel aan gehad. Afgelopen zaterdag heb ik mijn wft examen gehad en heb toen de tips opgepakt die we tijdens te training hebben besproken en ik heb een 8 gehaald! Zo was ik bijv eerst meteen begonnen meteen met de casus vragen, zodat daar voldoende tijd voor had. Pas daarna ben ik naar vraag ik t/m 15 gegaan
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Paul
Irrelevant | Idem
Zie voorgaande
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 5
Aethne Lanzilli
Menzis | Financieel Adviseur
Ik vond het een verassende training, nog nooit wist iemand mij zo te boeien met saaie droge stof. 4 uur lang heb ik mijn aandacht erbij kunnen houden door de frisheid, humor, geduld en deskundigheid van Ilitso Veldwachter!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Wima
|
De training was erg goed, maar wij hadden te weinig tijd om alles door te nemen wat ik wel jammer vond
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 9
Audrey
VGZ | Klantcontact medewerker
De training zelf is op zich prima. Maar de trainer maakte het verschil. Hij was ter zake kundig, kon goed uitleggen, was leuk dus easy going waardoor je ook het gevoel had dat je een vraag kon stellen en vooral super geduldig.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 5
Zonder naam
Nvt | Nvt
Het doorlopen van de vragen en de toelichting erbij waren ontzettend informatief. Daarnaast werd er extra aandacht besteed waar je op moet letten om tot het juiste antwoord te komen, door zijn enthousiasme bleef je tot het einde toe geboeid en dutte je niet in. Als laatste was de mail met extra hulp en toelichting en de bereikbaarheid van de trainer voor evt vragen na de training een bonus.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Linda
Abn amro | Klantenservice medewerker
Topp!!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
H. Douh
YoungCapital | Klantadviseur
Top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Britt
Unique | In training voor Menzis
Deskundig en professioneel de stof , enigszins stoffig, komt door de trainer tot leven. Enthousiast en geduldig! Het gevoel dat je alles kan vragen. Zeker ook de humor van de trainer breekt de onwennigheid tussen mensen die elkaar niet kennen! Waardoor een gevoel van saamhorigheid, wat weer ten goede is van de training. Ik heb veel trainingen gevolgd maar dit was wel de allerbeste op alle punten!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Mecht
Asr |
Het gaf mij goed inzicht in wat mijn valkuilen waren en waar ik extra alert op moest zijn. Vooral goed lezen. Hoe het best je energie te verdelen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Zarina Balaydin
Bij ABN AMRO via Randstad uitzendbureau | Klantadviseur
Training heeft geholpen met tips en tricks. De manier van uitleggen vond ik ook top! Ilitso is een hele fijne trainer!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Joep verbeek
GeeN | Geen
Onproffesioneel
TRAINING 2
TRAINER 3
NPS 0
Ellen Stelloo
Cendris/VGZ | Contactspecialist
Online zelfstudie ging prima, ondanks de korte tijd. Het was duidelijk en de slimme studie onderdelen waren zeker behulpzaam.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 7
Magdalena
| Zorgadviseur
Erg veel gehad aan de training! Nuttige opzet met eerst zelf een oefenexamen doen en dan antwoord voor antwoord doornemen waarom iets niet klopt en wat dan wel. Plus de trainer (Ilitso Veldwachter) nam achteraf herhaaldelijk de tijd om al mijn vragen via mail uitgebreid te beantwoorden. Complimenten!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Firoza Abdoelbasier
ABN AMRO BANK | Klantadviseur
Ik vond de training duidelijk, er werd ook om een motivatie gevraagd tijdens het beantwoorden van de vragen. Je werd er bewust van de keuzemogelijkheden. Vlotte trainer die duidelijk is weleens een grapje kan maken maar ook serieus doorpakt.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ed Korporaal
|
Deskundig, sympathiek, goed aanvoelen van de cursisten en geduldig.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Dieuwke
Ik heb deze training gevolgd dankzij YoungCapital | Werkloos, daarom deze training
Ik vond het fijn. Er werden manieren uitgelegd over hoe je een vraag moest beantwoorden en de antwoorden werden goed toegelicht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ina
ABN AMRO | Klant Adviseur
Leuke ervarig, veel geleerd
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Petra
ABN AMRO | Klant Contact Medewerker
Ilitso hielp bij alle vragen om ons uitleg te geven. Bij vragen die niet goed waren moesten we ook uitleg geven waarom niet, dat gaf ons de kans om na te denken. Wft is niet makkelijk maar wat we geleerd hebben heeft ons ontzettend veel geholpen, je moet wel ook je eigen inzet in de studie inzetten, zo niet dan haal je het niet.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Charmaine
VGZ | -
Leerzaam, het gaf vertrouwen en rust voor tijdens mijn examen
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 10
K van Dijk
Menzis | Allround Service Medewerker
het heeft mij erg geholpen bij mijn examen, doordat ik beter wist wat ik kon verwachten en hoe ik de kennis toe moest passen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Jazzmin
|
Goede uitleg vooral bij de casussen
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Sandra
Unique | Klantenservice
Duidelijk, goede tips, veel aan gehad tijdens examen, top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nathalie
Cz | Klantenservice medewerkster
Duidelijk, professioneel en juiste samenvatting werd er gegeven over de globale onderwerpen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Dillon Grant
ABN AMRO via Randstad | Adviseur dagelijkse bankzaken
Leerzaam, leuk en interactief
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Hicham
Youngcapital | Anoniem
Ik vond de training top. Stof goed uitgelegd en Ilitso is een toptrainer. Gevoel voor humor, en weet wanneer serieus te zijn!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Odette
|
Goed in elkaar gezet en prima te volgen
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 5
Cheverny
Abn Amro | Klantcontact medewerker
Top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
ABN | anoniem
Top: examentraining - zonder deze voorbereiding had ik het niet gehaald.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Tamara
Geen | Geen
Een hele fijne enleerzame training met hele goede uitleg bij elke vraag.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ingrid
CZ | Adviseur zorgverzekering
Prima training en ik vond al die oefenvragen heel erg handig! Wat ik alleen jammer vond is dat de trainer nogal snel praat bij het videoleren!
TRAINING 10
TRAINER 6
NPS 8
Kelly
Menzis | Servicemedewerker
Vooral ook een duidekijke inzicht voor jezelf om te zien hoe je er voor staat.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
C. Calzada
CZ / Unique | Adviseur zorgverzekeringen
Zinvol, fijne feedback en leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Shirley
CZ | .
Erg duidelijk, veel voorbeelden, goede uitleg
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
Sharona
Mijn Borg | Commercieel medewerker
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 9
Maria
Abn amro | ….
Het heeft mij zeker geholpen met het behalen van mijn WFT. Hartelijk dank!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Silvana
YoungCapital/Aegon | Medewerker hypotheken
Leerzame training alleen jammer dat het maar 1 dagdeel was. Had graag met de trainer samen een aantal casus gedaan
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Mayco
Aegon | Administratief medewerker
Fijn. We konden met onze vragen goed terecht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
|
top heeft heel goed geholpen voor de examen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Sareth Chey
ABN AMRO | Klanten adviseur
Ik vind het goed dat de trainer niet alleen de juiste antwoorden zei maar ook de overige antwoorden betrok hij erbij heel fijn.
Korte uitleg maar eeg duidelijk!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Marlene
webhelp | adviseur
was veel en bij de oefenexamen vond ik zelf dat er vragen stonden waar je echt goed moest kijken en lezen wat ze nu precies bedoelden
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Lisa
Abn amro | Financieel adviseur
Super, heel fijn. Ben elke keer ook na de training in 1 x geslaagd
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Romy
Via Webhelp voor VGZ | Klantenservice medewerker
Fantastische training! Relevante opgaven om te oefenen, duidelijke uitleg over welk antwoord goed is, maar óók waarom de andere antwoorden niet goed zijn. Het gebruik van humor tijdens het uitleggen maakte de training heel prettig om te volgen en stelde me ook gerust dat ik het wel aankon. Ontzettend bedankt Ilitso!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Paul van Driel
Webhelp | Klantenservice medewerker
Interactieve training, empathische en meedenkende trainer. Goede tips en aandachtspunten.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Romy
Webhelp | Klantenservice medewerker
Erg goed, zinvol. Geeft veel vertrouwen. Ook fijn dat je een indicatie van de trainer krijgt hoe je ervoor staat.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Cenevieve
Voor ics | Callcenter medewerker remediation
De training was heel duidelijk. De trainer illitso gaf ons duidelijke informatie en ook ezelsbruggetjes. Daarnaast kon hij zich heel goed inleven in zijn trainees. Tien plus voor de gehele training!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Graag anoniem
Vgz | Klantenservice medewerker
Een erg fijne uitleg van het oefenexamen met daarbij wat extra uitleg en aandacht waar nodig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
J. van Ooij
Young Capital | Customer Service Agent
Zeer duidelijk, niet alleen de goede maar ook de foute antwoorden werden volledig toegelicht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jolanda
ABN Amro | Adviseur Daily Contacts
Leerzaam en heeftij wel geholpen om het examen in 1 keer te halen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Janna
Menzis | Allround servicemedewerker
Ik vond het een hele fijne training. Hierdoor heb ik een goede voorbereiding gehad voor het examen en door de trainer wist ik precies waar ik mij op moest focussen. Het sloot dus heel goed aan!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Pleun van Hartingsveldt
ABN Amro | Adviseur Personal Banking
Super leerzaam, leuke en energieke trainer wat het geen saaie training maakt maar leuk om te volgen! Top
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Lisa
Abn amro amersfoort | Dbz
Heel prettig, persoonlijk en geduldig. Nam alle tijd voor ons ook als je iets niet begreep. Drempel lag heel laag en ook kennis werd goed gedeeld. Hij had veel kennis heel prettig.! Kijk uit naar de volgende training.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
VGZ | Klantadviseur
Een geslaagde en interessante too the point training
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Hillegien
IBM/Aegon | Klantenservicemedewerker
Tops:
• De trainer (Bart Seegers) had gezorgd voor een afwisselend programma
• Bart had nuttige tips voor het examen en kon dingen goed uitleggen
• Dingen die ik lastig vind (bv de verschillende fiscale regimes) werden op een anderen manier uitgelegd dan in de online leeromgeving
• De voorbeelden die genoemd werden werkten voor mijn goed om zaken te verduidelijken
• Het Kahoot spel was erg leuk om te doen
• Erg fijn dat we oefenmateriaal en een overzicht van alle formules hebben gekregen en dat we voor eventuele vragen nog bij Bart terecht kunnen
Tips:
• Jammer dat er uiteindelijk te weinig tijd overbleef om het hele proefexamen te bespreken (ik had er zo mijn best op gedaan)
• Beetje slordig dat wij de verkeerde bijlagen bij ons proefexamen hadden gekregen, waardoor de uitkomsten van de berekeningen niet klopten.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Priscilla
Achmea | Claimbehandelaar
Door de uitleg van de trainer werd het leerstof mij veel duidelijkere
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Roel Straver
Via Unique bij ASN bank | Klantenservice medewerker
Ik vond het leuk, ben zelf trainer geweest, dus weet wat het is en hij deed het zo online goed, lijkt me lastig om niet live voor de klas te staan. Jammer was wel dat er na de pauze te weinig tijd was voor de berekeningen, was mijn knelpunt, maar ik was de enige die al examen had gedaan. Merkte dat hij in tijdnood raakte en ook de aandacht verloor van de groep, niet vreemd met zo'n sessie. Maar compliment zeker op zijn plek. Trainen blijft een super leuke baan en hij heeft de juiste energie daarvoor.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Pien
|
Bedankt voor de fijne manier van nieuwe inzichten leren te begrijpen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nathalie
ING/Nationale Nederlanden | Telefonisch Call Medewerker
Het was een prettig training. Ilitso weet waar hij het over heeft. Kent ook de verzekeringswereld. Geeft extra info wat het doet leven. Als persoon is hij ook zeer benaderbaar. Vragen stellen wordt door hem op prijs gesteld en dat is fijn. Ook tijd om te lachen was er. Al met al TOP!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Petra v Someren-Mol
Abn amro | Adviseur dagelijkse bankzaken
Hele goede tips ontvangen voor het examen
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
N.C.
Cendris | Mm~m
Inhoudelijk goede training. Iedereen kwam aan het woord. Ruimte om vragen te stellen en goede uitleg en feedback ontvangen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 7
Arshina Ridderstap
YoungCapital | Klantenservicemedewerker
Vond het heel vertrouwelijk en het gaf me meer zelfvertrouwen. Heb meer inzicht gekregen in het examen .
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 9
Elsa de Cuba
Webhelp | Klantadviseur
Duidelijke uitleg tips benadrukt. Info actueel
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 6
Faiza
Zilveren kruis |
De training is onmisbaar om te volgen vlak voor het examen. Ik heb de training gevolgd vlak voor mijn herkansing. En de trainer Ilitso Veldwachter heeft in 2 uur tijd zoveel meer informatie en tips gegeven dan ik in een hele week heb geleerd.
Ik heb tijdens de training meer zelfvertrouwen gekregen om te slagen voor het examen. Daarvoor was ik er helemaal niet klaar voor. Maar na de training dacht ik laat maar komen. Ik was ready gemaakt. Dat kleine duwtje in de rug tijdens de training had ik heel erg nodig vlak voor mijn herexamen.
En Ilitso Veldwachter is een dikke dikke aanrader!!!!!!!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Larissa
Op dit moment voor nog geen bedrijf | Die heb ik nog niet haha
Ik vond het interactie heel erg fijn. Het was geen eentonige training. Hij bracht er leuke energie in. Probeerde ons ook echt aan het denken te zetten. En dat vind ik persoonlijk zelf heel fijn
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Tessa
Nog geen | Ik studeer nog
Ik vond het heel leerzaam en de trainer deed het heel goed naar mijn mening
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 6
Errol Soe
Als ik slaag voor deze cursus ga ik via Unique bij VGZ werken | Klantcontacten
1 sessie is tekort geweest had graag meerdere sessies gevolgd omwille van de fantastische uitleg
En de toelichtingen uit de praktijk die met ons gedeeld is
Geeft een stukje realiteit mee
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
Jules
Webhelp Zilverenkruis | Bemiddelaar
De trainer was easygoing, legde daar waar nodig goed uit, en vroeg door, waardoor je meer leerde dan alleen de stof uit het oefenexamen. Al met al ben ik zeer tevreden.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 0
Behice Akçay
Young capital | Klanteservicemedewerkster
İk vond het heel leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Mark Jansen
Geen | Geen
Leerzaam, perfecte manier om een start mee te maken als leek
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 0
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Joke
Geen | Geen
Duidelijk
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Levi
Menzis | Klantenservice medewerker
Deskundige en spontane trainer met oog op praktisch toepassen van kennis. Goed gebruikt gemaakt van de mogelijkheden van videotrainingen (kahoot, persoonlijk leerlingen aanspreken, goede slides)
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 8
Fatima
| Klantenservice
Het is een goede en leerzame training. Fijn dat we alle vragen bespraken met de trainer. Ook gaf hij goede tips die ik heb kunnen toepassen tijdens de WFT examen.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Barbara Eckstein
Young capital | klantadviseur
Ik vond het training heel relevant voor de toets die ik op dezelfde dag nog had. De trainer was betrokken en deskundig en heeft goed doorgevraagd. Een prettige ervaring en heeft geleid tot een behaald diploma!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 6
Jp van der meijs
Young capital | Uitzendkracht
Zeer interessant goed opgebouwd
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 7
Mark Jansen
ben nog in opleiding voor Menzis | geen idee, zal iets met klantenservice zijn schat ik in
staat hierboven. Ilitso weet t erg goed te brengen en maakt t relevant door zijn deskunigheid
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 0
Janneke
VGZ | Zorgadviseur
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 7
Marit
A.s.r. via Unique | Klantadviseur Zorgverzekeringen
Een fijne training die mij een beter gevoel heeft gegeven over het echte examen. Helaas is er zo veel stof dat je lang niet aan alles toe komt. Desondanjs was de trainer erg fijn.
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 8
Frank
Menzis | Nog niks
Super
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Vann
Vgz | Klantenservice medewerker
Duidelijke uitleg
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 10
Ruby
Unique | Nvt
Fijne training, er wordt een duidelijk beeld van de stof gecreëerd en welke vragen je op de toets kunt verwachten. Zo weet je direct oo wlke onderwerpen de focus ligt.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Laura Winter
Cedris | Callcentermedewerker
Erg leerzaam en leuk
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Lindy
Menzis Enschede | Medewerker klantenservice
Vond het een leerzame maar ook gezellige training! Op z’n tijd een grapje maar ook werd duidelijk verteld wat wel en niet belangrijk is om mee te nemen voor het examen!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Jelle
Webhelp | klantenservice medewerker
behulpzamer dan ik had kunnen hopen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nienke de Kamper
YoungCapital/Cendris | Customer Service
Ik vond de training nuttig en vond de trainer heel gedreven, geïnteresseerd, vriendelijk en grappig. Ik kreeg het gevoel dat er ruimte was voor mij als persoon en werd positief gestimuleerd.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Zonder naam aub
ONVZ | Zorgadviseur
Leerzaam, duidelijkheid over het toepassen van de stof. Leuke manier van trainen door de trainer. Top!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
incilay
webhelp | call agent
heel erg nuttig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Manson
Cendris |
Energiek, grappig, kundig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Esther Immenga
| Klantenservicemedewerker VGZ
Handvaten gekregen hoe dingen te tackeken
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Yvonne
Webhelp Vgz | Klantenservice medewerker
Hele duidelijke uitleg. Geeft een goede kijk hoe je naar de vragen moet kijken. Iedereen krijgt genoeg aandacht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Cynthia
VGZ, via YoungCapital | Klantenservice
Fijn om niet alleen de antwoorden, maar ook de beredeneringen te bespreken. De extra informatie en handige tips die we kregen heb ik tijdens het examen goed kunnen gebruiken.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ashley
Vgz | Adviseur zorgverzekeringen
Fijn, duidelijke uitleg, veel oefeningen
TRAINING 10
TRAINER 7
NPS 7
René G.
|
Het was een goede generale, hierdoor kreeg ik meer zelfvertrouwen en heb het examen met goed gevolg afgerond.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Sandra
Webhelp Zilveren Kruis | Klantenservice medewerkster
Spontaniteit van de trainer deed mijn spanning wegnemen. Nauwkeurig uitleg als antwoord fout had.. voelde me op me gemak..
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Sylvana
Youngcapital |
Gewoon goed
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ursula Brown
Hopelijk via Unique bij Cendris voor VGZ | Klantenservice medewerker zorg
De training zette net de puntjes op de i voor mij nadat ik alle onderwerpen had bestudeerd. De training gaf helderheid daar waar ik dingen over het hoofd had gezien. Dus ik zou zeggen eerst leren en dan de training volgen om je kennis te toetsen vlak voor het examen. 2 thumbs up !!!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Iris
Zilveren Kruis | Klantadviseur
Ik vond het een leuke training met een enthousiaste trainer die wist waar hij het over had, maar ook de openheid creerde waardoor iedereen antwoord durfde te geven
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 5
K S
VGZ | Adviseur
Goed in elkaar gezet en heel overzichtelijk
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Nicole
Webhelp | Adviseur Zilveren Kruis
Hele goede training, goede tips gekregen hoe je het beste het examen kan maken. Daarnaast werd niet alleen het juiste antwoord besproken, maar ook leer je waarom de andere antwoorden onjuist zijn. Op die manier leer je heel veel voordat je het examen moet maken.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Eveline
VGZ | klantenservice medewerkster
een prima training waarbij aandacht werd geschonken aan alle belangrijke punten. ik heb het examen netjes afgerond met een 7
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
daphne
Cendris | Adviseur
leerzaam en alles staat goed uitgelegd
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Mark Jansen
Geen | Nvt
Uitstekend
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 0
Chantal
Young capital | Klantcontact medewerker
Goede manier om te kijken op welk niveau je zat en fijn om iemand te hebben die je kon uitleggen hoe je vragen moet benaderen en tips kon geven
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Floor Kootstra
Ik werk niet | Klantenservicemedewerker
Ik vond de training ontzettend fijn. Het was meer dan alleen maar antwoord geven, maar ook waarom je dat antwoord hebt gekozen zodat je de stof echt nog beter gaat begrijpen en de aandacht en de rust waarmee het gedaan wordt
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Leroy
VGZ | Klantadviseur
Top! Ga zo door :)
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Frans
Youngcapital | Telefonisch adviseur
Interessant en enthousiaste trainer.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
José
Webhelp | Administratief medewerker
Zo compleet, verzorgd, duidelijk, persoonlijk.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Onno
Zorg en Zekerheid | servicemedewerker
Super
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Gabie Rosenboom
Cendris | Contactspecialist
Erg fijne ervaring met goede tips
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 10
Maike
ASR | Klantadviseur
Mede door Ilitso snapte ik het eindelijk! Ook het persoonlijk contact was erg fijn.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Nelly
cendris | klantenservicemedewerker
Duidelijk, alles werd goed uitgelegd. Ilitso legt alles goed uit en doet dat op een leuke manier.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Trees doornbos
Menzis |
Inzichtelijk en iets waar ik mee verder kan
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jelle
Ik ga voor Menzis werken | Geen idee, customer service medewerker denk ik
Zeker voor een online training hield Ilitso de spirit er goed in, betrok iedereen, had door wie extra aandacht nodig had en wie niet. Hij hield het luchtig en zorgde ervoor dat iedereen meedeed. De inhoud van de training was voor mij voldoende dekkend dat ik verder niet hoefde te leren via Dukers en Baelemans. Dit betekent dat 2 x 4 uur training van Ilitso voor mij voldoende was mijn WFT zorg te behalen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Gittan Gustafsson
Unique |
Duidelijke uitleg door waar we waarom niet. Geven van nuttige tips. Ontspannen sfeer.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Anoniem
Unique uitzendbureau | onbekend
d.m.v. een luchtige omgeving en goede voorbeelden werd de stof beter begrijpbaar en begon het geheel te "leven".
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Tamara
CZ via Unique ( of ja, ik moet nog starten natuurlijk..eerst dit examen halen! | Klantadviseur
Praktisch, examengericht, duidelijk uitgelegd en vol enthousiasme gegeven. Ook veel geduld voor ons en luistert goed. Geeft ruimte om tot zelfinzicht te komen en helpt je op weg.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Myrthe
Menzis | Allround Service Medewerker
Zeer leerzaam en waardevol. De trainer maakte de lessen overzichtelijk en boeiend.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Peter
|
heldere uitleg, duidelijk in details en hoe een vraag en de antwoorden geïnteresseerd kunnen worden, persoonlijk door ook uit te leggen hoe ermee om te gaan tijdens het examen en een paar echt handige tips over hoe het examen zo goed mogelijk af te leggen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
|
Het was een prettige manier om een examen door te nemen, zonder langdradig bij een vraag te blijven hangen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Lies
Cendris Menzis | Klantenservice medewerker zorgverzekeringen
De training was volledig en zeer leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Keila
|
De training gaf mij een beter inzicht op de materie en werd op een duidelijke en fijne manier gebracht. De trainer gaf ook goede voorbeelden die de toepasbaarheid vergroten.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Mandy
Menzis | Service center medewerker
Helemaal super. Geweldige trainer, naast verduidelijking van de inhoud van het materiaal ook veel toepasbare tips gekregen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Latisha
ING verzekeren |
Ik vond de training heel erg fijn, er werd goeie uitleg gegeven en het heeft me wel echt geholpen. Het jammere is wel dat je vanuit huis in een grotere groep bent via de computer momenteel, dat is natuurlijk niet te voorkomen met de huidige stand van zaken maar dat maakt het toch ietsje lastiger. De ene persoon hoor je bijna niet en de andere vergeet zijn/haar microfoon aan te zetten. Beetje storend.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Lavina
Ing | Verzekeringsadviseur
Veel aan gehad. Duidelijk
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Jacqueline Boeckhorst
Webhelp | adviseur
Ben erg tevreden. Iedereen kreeg voldoende aandacht en uitleg. De training sloot goed aan op het examen.
TRAINING 10
TRAINER 5
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Ismail
Menzis | klantenservice medewerker Llround
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 5
Anoniem
Martin Smolders , werk voor Nationale Nederlanden | Advisor
Prima training. Duidelijke uitleg met deskundigheid, gevoel, humor en inlevingsvermogen gebracht.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
TRAINING 8
TRAINER 1
NPS 8
Miranda
Young capital | klantadviseur
er was bij elke vraag uitleg maar uiteindelijk te weinig tijd om het hele examen te bespreken
TRAINING 6
TRAINER 7
NPS 7
Maik
Menzis | Allround helpdesk medewerker
Prettig. Vooral het persoonlijke doorvragen naar de waarom. Ook de humor was prettig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Anoniem
. |
Goede trainer! Legt goed uit! Totaal niet verveeld geweest voor die aantal uren. En de inhoud pikte ik snel op.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
jolanda boshamer
Was abn amro nu weer op zoek via unieke uitzend bureau | klant adviseur
heb veel aan de feedback op het gemaakte examen gehad
Heeft me meer zelfvertrouwen gegeven
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Mandy
Menzis (als het examen goed gaat) | Allround klantenservicemedewerker zorg
De training was erg duidelijk, de trainer was erg deskundig en benaderbaar. Ik heb duidelijke tips gekregen die ik kan toepassen in mijn studie en door de training/trainer weet ik beter wat er van mij verwacht wordt tijdens het examen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Susie
Unique | Klantenservice medewerkster
De trainer was niet alleen sympathiek maar ook zeer deskundig. Zijn aanpak is perfect, ik ben overtuigd dat ik mijn examencijfer 8 aan zijn persoonlijke, geduldige en doortastende manier van lesgeven te danken heb
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Chantal
Cendris | Klantenservice medewerker zorgverzekeringen
De trainer had veel kennis van zaken, en hij weet de lastige dinfen duidelijk uit te leggen waardoor het begrijpbaar wordt.
Top gedaan!!!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bianca
niet relevant | niet relevant
Duidelijkheid helderheid vakkundigheid...zat er allemaal in. Met een beetje humor😊
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Petra
Cendris | Klantenservice medewerker zorgverzekeraar
Deskundig, duidelijk, goed gestructureerd, zinvol met goede tips
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bouchra
Cendris | Klantenadviseur
Ik vond de training heel duidelijk en het sluit goed aan op het examen. Het examen was voor mij door de training makkelijker te doen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Carl Latka
Menzis | Helpdeskmedewerker
Zonder de syllabus nog gezien te hebben werden belangrijkste dingen al duidelijk.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bob
Menzis | Medewerker zorgverzekeringen
Leuk , luchtig met de juiste informatie en uitleg
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
S M
- | -
Goede trainer, goed de stof uitgelegd en veel inlevingsvermogen
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Alwine Cedda
Menzis |
Door deze training tips en tricks mee gekregen. En ik ben geslaagd!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Naz Banna
Geen werk | Geen functie
Leerzaam en duidelijk
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Carry collega WFT trainer
voor mij zelf: zzp-er | WFT trainer
de 5 die aangeklikt is was niet juist Ilitso, maar het programma gaat zo flitsend dat je niet echt makkelijk je score kunt aangeven. Sorry. Ik vond het leuk om eens te zien hoe anderen het doen. en ik wist dat jij dit deed, weer eens een manier om met elkaar in contact te komen, nietwaar? Gaat je het goed af in Coronatijd? En je haalde vanmiddag er weer een privé cursist uit, 1 op 1 training, doe je goed. Dank je wel dat ik er bij mocht en kon zijn en het ga je goed. Mocht je mij nog eens nodig hebben voor een of ander you can call me:) groetjes, Carry
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Cher
- | Klantadviseur
Vond de training erg fijn en nodig. Dankzij de training ben ik achter bepaalde informatie gekomen die ik tijdens zelfstudie over het hoofd heb gezien. Al met al heb ik er echt wat aan gehad.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Zonder mijn naam graag
Vgz | Klantenservice medewerker
Duidelijke uitleg waarom een antwoord bv wel of juist niet goed is.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Robbert
Usg | Klantenservice medewerker
Erg veel geleerd in een korte tijd. Hij wist de saaie taaie stof begrijpelijk te verwoorden.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Margarita
VGZ | adviseur
nuttig en prettig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Chaimae
VGZ | Klantadviseur
Leerzaam en de sfeer was aangenaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Indra Maggan
VGZ | Medewerker klantenservice
De training sloot perfect aan bij mijn studie, met name omdat mijn examen kort hierop was. Ik vond de trainer zoals ik het aangegeven hebt zeer deskundig en begripvol.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Mirjam Oosterhoff
Young Capital | Medewerker hypotheek beheer
Een leuke, ontspannen training met veel inhoud
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Karin
Via Unique bij Allianzdirect | Deskaccountmanager
Leerzaam op een ongedwongen manier
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 9
Samantha
Abn amro | Aml analist
Goede inhoudelijke training. Op een leuke manier in elkaar gezet. Misschien handig volgende keer alvast per mail een uitleg van kahoot te versturen zodat dit minder tijd kost. Trainer was erg enthousiast en duidelijk.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Hilal
unique | .
een te grote groep berekeningen niet besproken grote min punt
TRAINING 4
TRAINER 9
NPS 3
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Sascha
|
Aardige trainer, duidelijk uitgelicht wat de belangrijkste punten zijn
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Hava Catlak
Vgz | Klantenservice medewerker
De training was erg leerzaam en niet eentonig.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Stephan
Young Capital | Customer support agent
Volledig met aandacht voor elke deelnemer
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Rowan van Oel
VGZ zorgverzekeringen | Klantenservice medewerker
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Hedewich van Stralendorff
Nvt | Nvt
Ik vond de kleine groep prettig, het analyseren van de vraag en de antwoorden fijn én dat we op ieder moment vragen konden stellen. Ook de extra opdacht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Jonie
ik heb liever niet dat mijn werkgever kenbaar wordt gemaakt | medewerker concumptief krediet/acceptatie
leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Queila dos Reis
Unique uitzendbureau | Personal Adviseur dagelijks bankzaken
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Bas
Young Capital | Klant adviseur
Goed. Relevant en interactief
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Minoux Zuidwijk
Rabobank | Adviseur particulieren
Goede training, duidelijk, relevant en erg leerzaam. Enkel jammer dat de Kahoot! Quiz mij eruit heeft gegooid halverwege waardoor ik niet meer kon deelnemen aan de quiz.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 10
Hamed Mazhari
Marketingimpuls Sales B.V. | Vestigingsmanager
Praktijk gericht, duidelijk, interactie stond centraal
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Yoeri
YC | Consultant
Goed, misschien goed om eens te contacten over toepasbaarheid voor probleemgevallen voor het behalen van wft’s 06-30037768
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bas
Rabobank | Klant adviseur
Interactief
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Michiel
Geen baan op dit moment | heb ik niet
Erg leuk. De manier waarop was verrassend, doordat het een quiz was.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Masha
Abn amro | Financieel adviseur
Erg leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Michiel
momenteel heb ik geen werk | zie boven
Sprankelend, interactief en actief.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 7
Hilde
Abn amro | Daily contacts
Deskundig, volledig, duidelijk uitgelegd wat er op het examen verwacht kon worden. Zeer sympathieke en deskundige trainer. Kortom, een training waar je wat aan had!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Bjorn
|
Duidelijk, volledig en goed uitgelegd
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Charlotte Breddels
Allianz Direct | Desk agent
Praktisch, gezellig, nuttig
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Freek Mekking
ABN AMRO | Teamlead
Leuk, nuttig, toepasbaar, energiek, inhoudelijk sterk, leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Kim
Unique | Klantcontact medewerker
Leuk en leerzaam!
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 7
Margo de Koning
ABN AMRO | Adviseur 1 klantcontactcentrum afdeling Medische en Vrije beroepen
Zeer leerzaam, ondersteunend en geeft vertrouwen in kunnen en kennen. Zodoende met een positieve insteek onderweg naar het examen👍
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Manu
ABN AMRO | Private Assistance
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
Dinotra
Allianz | Klantenservice Medewerker schade
Is de eerste keer dat ik een training niet saai vond of dat ik zoiets had van nou ik heb niks geleerd ilitsio is hee spontaan grappig vriendelijk en n weet waar hij het over heeft
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Gigi
|
Duidelijk, begrijpelijk en persoonlijk. Fijne coaching, genoeg ruimte voor vragen en uitleg.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Dao
Geen | Klantenservice medewerker
Leuk en leerzaam!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Nassira
Cendris | Adviseur zorgverzekering
Zeer behulpzaam
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Stella
ABN AMRO | Financieel Adviseur Personalized Contacts
Ik vond het een top training. Na mijn eerste training ben ik voor mijn laatste twee WFT’s ook super goed geholpen. Een keer door middel van een oefen examen en de laatste keer via een Skypesessie.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Britney
ABN AMRO | Adviseur Dagelijkse Bankzaken
Heel goed. Ilitso is een ervaren man die weet wat hij zegt.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Tieneke
Young Capital/Webhelp | Klantenservicemedewerker Zilveren Kruis
De training op zich was goed. Echter bepaalde vragen kwamen vaak terug, ook al waren ze in eerste instantie al goed beantwoord. Met name de rekenvragen
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Melicia
Young Capital | Klantenservice
Warm, betrokken, gezellig, relevant en duidelijke stof.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Lisanne
Abn amro | Financieel adviseur
Ik heb er heel veel aangehad! De trainer was ontzettend fijn en gaf veel persoonlijke aandacht!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Cindy Roest
VGZ | Klantspecialist
Geweldig
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Nienke
YoungCapital | Trainee
Fijne training! Trainer nam alle tijd om alles duidelijk uit te leggen. Veel herhaling van de belangrijke punten uit het examen.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Linda slag
Ik heb er helaas geen baan aan overgehouden....heel spijtig | ......
Training vond ik te doen en ik was gëinteresseerd in de lesstof
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
HansoetRiessen
Young Capital (inmiddels gestopt) | mw. klantcontact
Interactieve e-learning was een geweldig positieve ervaring, maar de trainer gaf het laatste en beslissende zetje in de goede richting.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Regina L.
Webhelp | Klantadviseur Zilveren Kruis
Top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Marije
Cendris | Klantcontactspecialist
Ontzettend goed! De trainer kende duidelijk het tentamen ontzettend goed en wist wat wel of niet relevant was. Focuste vooral op de directe toepasbaarheid. Daarnaast humorvolle en gezellige man die iedereen op hun gemak stelde
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Roy
ABN Amro | Adviseur Personal Banking
Fijne training, gericht op het examen.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Michelle
ONVZ | Medewerker Service Center
Fijne training, goed om per vraag even de antwoorden door te nemen en ook andere opties te vertellen.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 6
Max
Onvz | Service center medewerker
Goed
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Tom
VGZ | Cendris, financieel dienstverlener/ klantenservice medewerker
Leerzaam. inzichtelijk en goede oefening.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 7
Nicole
ONVZ | Medewerker klantenservice
Fijne toevoeging aan de lesstof. Even wat highlights weer helder
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 7
Anoniem
ONVZ | Service center
Uitstekend. Goede inhoud goede timing van de tijd
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 5
Najima
Onvz | Contactcare medewerker
Prima deskundige man die alles goed weet veel kennis bezit. En dit op een en duidelijke manier overdraagt.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Ben
Onvz | Contact Medewerker service center
Zeer informatief, heeft me een heel end op weg geholpen om alle losse endjes aan elkaar te knopen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Samantha
ONVZ | Servicemedewerker
Erg prettig, duidelijke uitleg met veel deskundigheid en een goed idee gekregen van de opmaak en werking van het examen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Marjon
Onvz | Adviseur zorg
Transparant leerzaam duidelijkheid
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 7
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Duncan
Menzis |
De training gaf een goede toelichting op het lesmateriaal. Goede voorbereiding op examen.
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Janieta
Menzis | Adviseur
Training werd duidelijk en deskundig gegeven. Trainer is vriendelijk en heeft er oog voor wanneer iemand de stof minder begrijpt. Serieuze training, veel geleerd maar absoluut geen droge stof
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
janita kempenaar
Vgz | Klantenservice
Training was volledig en duidelijk. Inhoud was zeer relevant en makkelijk te volgen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Elise
Cendris | Klantenservice medewerker
Nuttig, interessant (niet te langdradig of te saai), gezellig
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
Mirjam Oosterhoff
YoungCapital | Medewerker Financieel Beheer
Ik vond het een duidelijke, prettig gegeven training. Het heeft mij de handvaten gegeven om de vragen te begrijpen en ook te herkennen toen die op het examen net in een andere vorm werden gevraagd.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Brenda
Zilveren Kruis | Klantadviseur
Goede training, duidelijke, begrijpelijke uitleg vd trainer.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Leonie Hoogeveen
Webhelp | Klantenservice
Ik wist niet heel goed wat te verwachten. Maar heb er veel aan gehad en van geleerd. Vol vertrouwen op naar het examen.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Anoniem
Ing | Banking & insurance
Duidelijk en zeer leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 8
Gerrit
ING via Unique | Klantadviseur Basis
Het was een zeer ontspannen en zeer informatieve training. Het maakte goed duidelijk wat er op het examen getest wordt en wat ik zelf nog goed moet voorbereiden
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Aradhna
ING | Klachtenafhandeling
Duidelijke uitleg, vriendelijke trainer. Ruime uitleg en meer kennis
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Hans Peter de Bree
VGZ | klantadviseur
prima, alleen de trainer was zo enthousiast met het geven van concrete voorbeelden (wat op zich goed is) dat dit ten koste ging van de tijd. Hierdoor hebben we het proefexamen niet helemaal kunnen doorlopen.
TRAINING 8
TRAINER 7
NPS 7
Daniel Plooster
Rock 'n Roll Daddy | Artiest
Goede aanscherping van de examenskills
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 8
Tamara
Menzis via Unique | Adviseur zorg
Ik vond de training verhelderend, er werd goed uitleg gegeven. We konden aangeven wat onze struikelblokken waren en daar werd ook aandacht aan besteed
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Hajkuhi
webhelp | Klantenservicemedewerker
Ik vond de training heel erg nuttig en fijn.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Gerrie
Web help | Webhelp medewerkerster
Duidelijke uitleg
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Afk
Start people | Klanten service medewerker
Veel info waar je wat aan hebt
TRAINING 8
TRAINER 9
NPS 8
Rachel
Unique | Telefonische servicemedewerkster
Er werd goed duidelijk uitleg gegeven.
Vragen werden uitgebreid beantwoord.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 7
Liza Schoenmakers
Unique | Uitzendkracht
Heel handig. Gideon had veel goede voorbeelden en kon alle vragen goed en duidelijk beantwoorden.
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 9
Ziya
Menzis | Frontoffice medewerker
Leerzaam en het geeft additionele waarde
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Ricardo
Cedris | Student
Geweldig en to-the-point. Iemand die zeer deskundig is en weet waar het over gaat. Helemaal top!
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 9
Stephan
YoungCapital | Zilverenkruis
Leuke trainer je kan wel lachen
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 9
Brucht
Nvt | Nvt
Top! Erg enthousiaste trainer die de stof op een oprecht interessante manier overbracht
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 5
Eva
VGZ | Adviseur zorgverzekeringen
Gezellig, leerzaam
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 6
Anoniem
Menzis | Telefoonmedewerker
Erg duidelijk en makkelijk te volgen. Geeft een duidelijk beeld van het examen. Ook goed om te weten wat belangrijke stof is voor het examen, en welke delen iets minder belangrijk zijn.
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Tyrell Lamont Spann
ABN AMRO | Financieel Adviseur
Door de training te volgen begrijp je de inhoud van WFT CK beter. De inhoud was compleet en weet ik nu beter toe te passen.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 10
Anoniem
Vgz | Klantenservices medewerker
Leuk en leerzaam
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 8
Anoniem
Cendris | Klantenservice medewerker inbound
Top!!
TRAINING 10
TRAINER 9
NPS 10
Anoniem
via Unique bij de ABN Amro | Financieel klantadviseur DBZ
Frisse training, duidelijk en helder. trainer is flexibel voelt de groep goed aan en waar de vraag zit.
TRAINING 8
TRAINER 8
NPS 10
Anoniem
Abn amro | Dbz
Leuke interactie, luistert goed en neemt alle tijd om vragen te behandelen. Veel aan gehad.
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Anoniem
ABN Amro | CCC
Fijne training
TRAINING 10
TRAINER 8
NPS 7
Anoniem
Hopelijk straks voor Menzis | All round klantenservice medewerkster
Nuttig, leerzaam en rustig uitgelegd. Ruimte voor vragen
TRAINING 10
TRAINER 10
NPS 8
Anoniem
vgz | klantenservice medewerker
Heel fijn.
TRAINING 8
TRAINER 10
NPS 10